مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-27سياسي

عودت بیش از 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از محور حمیل


معاون استاندار ایلام از عودت بیش از 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از دیشب تا ساعت 11 صبح امروز از مبادی ورودی حمیل به ایلام خبر داد.

- محمد نوذری در بازدید از مبادی ورودی حمیل به ایلام، اظها کرد: از ساعت صفر جمعه شب به دستور استاندار محترم همه عوامل و دستگاه های مرتبط درگیر در این طرح بسیج شده اند تا در راستای حفظ سلامت مردم طرح ممنوعیت تردد را بدون هیچ ملاحظه ای اجرایی نمایند.

وی در ادامه از عودت بیش از 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از دیشب تا ساعت 11 صبح امروز از مبادی ورودی حمیل به ایلام خبر داد و گفت: در این میان از بیش از 6 هزار نفر نیز تب سنجی به عمل آمد که از این میزان 90 مورد مشکوک به ابتلا بوده اند که به مراجع بهداشتی و درمانی برای معاینه بیشتر ارجاع داده شده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه از کمک خوب ارتش در کنترل مبادی ورودی و ضدعفونی مناطق شهرستان های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان تشکر کرد و گفت: مابقی نقاط استان نیز توسط سپاه و بسیج و نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر دستگاه های ذی ربط کنترل و ضدعفونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ، وی در ادامه ضمن تشکر از مردم خوب استان برای همراهی و همکاری لازم در اجرای طرح، گفت: یقینا اجرای صحیح و کامل این طرح می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت بیش از 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از محور حمیل

عودت بیش از 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از محور حمیل