مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-27اجتماعي

تمهیدات برای کنترل سیل احتمالی در کردستان اندیشیده شده است


عرفان مومن پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار پاکسازی و لایروبی مسیر رودخانه های استان در سال گذشته انجام شده تا در صورت بارندگی سنگین، شاهد طغیان مسیل ها نباشیم.

وی با بیان اینکه حریم و بستر رودخانه های استان به ویژه قشلاق و گاوه رود لایروبی شده است، افزود: به کشاورزان و بهره برداران نیز از طریق دهیاران و با نصب پلاکارد اطلاع رسانی شده که تجهیزات و تاسیسات خود را از مسیر رودخانه ها جمع آوری کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان تاکید کرد: با توجه به رگباری بودن بارش های بهاری و احتمال سیلابی شدن مسیل ها، مردم از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

مومن پور با بیان اینکه مدیریت آب ورودی و خروجی سدهای استان نیز در صورت بارندگی های سنگین صورت گرفته است، یادآور شد: با توجه به پیش بینی ها، احتمال سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد، پس مردم مراقب بوده و در زمان بارندگی از حاشیه رودخانه ها فاصله بگیرند.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی که از شامگاه چهارشنبه وارد استان شده روز شنبه با شدت بیشتری فعالیت خود را ادامه خواهد داد که بارش ها در مناطق غربی به میزان 25 تا 40 میلیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات برای کنترل سیل احتمالی در کردستان اندیشیده شده است

تمهیدات برای کنترل سیل احتمالی در کردستان اندیشیده شده است