مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-27اجتماعي

فرماندار: محدودیت ها با هدف مهار کرونا در مشگین شهر تشدید می شود


اکبر صمدی روز جمعه در حاشیه اجرای طرح فاصله اجتماعیافزود: کنترل تردد و اعمال محدودیت های ترافیکی، در جاده مشگین شهر - اهر در سه راهی نیاز و در جاده اردبیل و مغان در سه راهی لاهرود توسط نیروی انتظامی و پلیس راه بصورت شبانه روزی انجام می گیرد.

وی بیان کرد: تنها به افراد بومی ساکن مشگین شهر اجازه ورود به شهر داده شده و ورود افراد غیرساکن در شهرستان و خودروهای پلاک غیربومی ممنوع می باشد.

وی گفت: جاده های اصلی و فرعی دیگر از جمله جاده هریس و سه راهی کنگرلو بطرف قره قیه و سه راهی فخرآباد بطرف لاهرود با موانع فیزیکی مسدود شده است.

او اضافه کرد: خروج مسافران و افراد غیرساکن برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع بوده و هرچه سریعتر بایستی شهرستان را ترک نمایند.

صمدی گفت: مدارس، دانشگاه ها، اماکن اقامتی، تفریحی ، گردشگری، سالن های ورزشی ،مجتمع های آبدرمانی و قهوه خانه ها همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و ادارات و بانک ها نیز به غیر از مراکز درمانی و ادارات امدادی و عملیاتی تا 15 فروردین تعطیل و روسای ادارات با دو سه نفر از کارمندان در حد کشیک برای پاسخگویی به امور ضروری مردم فعالیت خواهند داشت.

به گفته وی ،بازار، پاساژها، مجتمع های تجاری ،مغازه ها بغیر از داروخانه ها، نانوایی ها و فروشگاه های مواد غذایی کماکان تعطیل بوده و واحدهای صنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: محدودیت ها با هدف مهار کرونا در مشگین شهر تشدید می شود

فرماندار: محدودیت ها با هدف مهار کرونا در مشگین شهر تشدید می شود