مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-27سياسي

آیت الله علم الهدی: بخشی از دستمزد کارگران بیکار شده به عنوان نذر سلامت پرداخت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی افزود: در شهر مشهد به خاطر تعداد زیاد مسافران و زائران و پیک زیارتی نوروزی همه ساله تعداد بسیاری کارگر روزمزد و کارمزد در هتل ها، رستوران ها و مراکز گردشگری به خدمت مشغول بودند که اینک به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی این مراکز همه این کارگران بیکار شده و در تامین اولیات زندگی خود مستاصل هستند.

وی ادامه داد: عوارض سوء اجتماعی و اقتصادی این بیماری در اقشار آسیب پذیر به حد استیصال رسیده است لذا سزاوار است عزیزان ما در دولت، آنچه به عنوان امداد این اقشار تصویب و اعلام می کنند، اجرا کنند و بین اعلان مصوبات و اجرای آن فاصله نیندازند.

وی گفت: کارگران و زحمتکشان تهی دست وقتی تصویب کمکی را از مسوولان می شنوند ولی اثری از آن نمی بینند، بیشتر ناامید و رنجیده خاطر می شوند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه هماهنگی بین نهادهای نظامی و دولت در عرصه مبارزه با این ویروس مهلک، یک مانور مجاهدانه در برابر بینش های جهانی است افزود: هنگامی که کشورهای پیشرفته جهان در مقابله با این بیماری مستاصل شده اند، حرکت جهادی ارتش غیور ایران در عملیات سریع ایجاد یک بیمارستان دو هزار تختخوابی با وسایل و امکانات پزشکی به مدت 48 ساعت و ایجاد ده ها پایگاه عظیم درمانی در سراسر کشور به همت دلاورمردان سپاه پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: بخشی از دستمزد کارگران بیکار شده به عنوان نذر سلامت پرداخت شود

آیت الله علم الهدی: بخشی از دستمزد کارگران بیکار شده به عنوان نذر سلامت پرداخت شود