مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-27دانش

155هزار بسته اقلام بهداشتی توسط جهادگران در مرکزی توزیع شد


عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: خیران نیک اندیش استان مرکزی در زمینه تولید ماسک طبی تاکنون بالغ بر 300 میلیون تومان به مجمع جهادگران استان کمک کردند و بنیاد مستضعفان نیز در این حوزه 16 میلیون تومان کمک کرده است.

رییس مجمع جهادگران استان مرکزی افزود: در حال حاضر 25 نفر از جهادگران دانشگاه آزاد و علوم پزشکی اراک در بیمارستان های خوانساری و ولیعصر اراک به عنوان کمک پرستار و پرستار در حال خدمت رسانی هستند که برای اولین بار در استان مرکزی این مهم رقم خورد و سپس در سایر استان ها نیز دنبال شده است.

حسینی اظهار کرد: تاکنون جهادگران نسبت به ضدعفونی چهار هزار و 800 باب اماکن عمومی و مذهبی و چهار هزار و 600 نقطه از معابر سطح شهرها در استان اقدام کردند.

رییس مجمع جهادگران استان مرکزی ادامه داد: توزیع 155 هزار بسته اقلام بهداشتی، توزیع 340 هزار لیتر مواد ضدعفونی و سه هزار بسته معیشتی توسط جهادگران استان انجام شده است.

وی افزود: از 470 گروه جهادی استان 158 گروه جهادی با به کارگیری 6 هزار و 500 جهادگر در راستای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کنند و در راستای اطلاع رسانی به مردم 11 هزار بروشور تهیه و توزیع شده است و 90 هزار نفر نیز برای آگاه سازی آموزش دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155هزار بسته اقلام بهداشتی توسط جهادگران در مرکزی توزیع شد

155هزار بسته اقلام بهداشتی توسط جهادگران در مرکزی توزیع شد