مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-27اقتصادي

خودروسازان در صف تولید ماسک!


شرکت های خودروسازی در جهان یکی پس از دیگری به جمع تولیدکنندگان ماسک های بهداشتی و لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها روی می آورند.

- هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و همه گیری آن در کشورهای مختلف جهان ، بسیاری از شرکت های فعال در حوزه های مختلف همچون خودروسازی و تکنولوژی با کسب مجوزهای لازم خطوط تولید خود را تغییر داده و به ساخت و تامین ماسک های بهداشتی و لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها همچون دستگاه های تهویه و هواکش روی آورده اند.

ازجمله خودروسازانی که در تامین تقاضای محصولات پزشکی و بهداشتی جوامع تلاش بسیاری کرده اند ، می توان به شرکت چینی BYD ، گروه فیات کرایسلر ، جنرال موتورز، کیا موتورز و گروه صنعتی SAIC motors اشاره کرد.

به عنوان مثال شرکت سرمایه گذاری مشترک SAIC motors و جنرال موتورز در حال ساخت حدود دو میلیون ماسک در روز هستند شرکت چینی BYD نیز اعلام کرده که برای تامین سه میلیون ماسک در روز آمادگی دارد.

مایک مانلی ، مدیرعامل گروه فیات کرایسلر نیز به تازگی از بهره گیری از خطوط تولید کارخانه های آسیایی خود به منظور تولید ماسک های بهداشتی خبر داده و خاطر نشان کرده که در طی هفته های آتی ظرفیت خود را به تولید یک میلیون واحد در ماه خواهد رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان در صف تولید ماسک!

خودروسازان در صف تولید ماسک!