مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-27سياسي

عودت 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از مبادی ورودی «حمیل» به ایلام


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از عودت بیش از 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از دیشب تا ساعت 11 صبح امروز از مبادی ورودی «حمیل» به ایلام خبر داد.

- محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: بیش از 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از دیشب تا ساعت 11 صبح امروز از مبادی ورودی حمیل به ایلام عودت داده شدند.

وی افزود: از ساعت صفر جمعه شب به دستور استاندار همه عوامل و دستگاه های مرتبط درگیر در این طرح بسیج شده اند تا در راستای حفظ سلامت مردم طرح ممنوعیت تردد را بدون هیچ ملاحظه ای اجرایی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام یادآور شد: در این میان از بیش از 6 هزار نفر نیز تب سنجی به عمل آمد که از این میزان 90 مورد مشکوک به ابتلا بوده اند که به مراجع بهداشتی و درمانی برای معاینه بیشتر ارجاع داده شدند.

وی اظهار کرد: مابقی نقاط استان نیز توسط سپاه و بسیج و نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر دستگاه های ذیربط کنترل و ضدعفونی می شود.

نوذری تاکید کرد: اجرای صحیح و کامل این طرح می تواند در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کند لذا از همشهریان غیر ساکن در استان می خواهیم به هیچ عنوان به استان سفر نکنند چراکه قطعا عودت داده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از مبادی ورودی «حمیل» به ایلام

عودت 700 خودرو غیر بومی و غیر ساکن از مبادی ورودی «حمیل» به ایلام