مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 09:252020-03-27سياسي

برنامه جشن های میلاد سرداران کربلا در فضای مجازی


امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه های جدی برای در خانه ماندن، مراسم جشن سرداران کربلا همزمان با فرارسیدن روزهای سوم تا پنجم شعبان میلاد امام حسین(ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه های جدی برای در خانه ماندن، مراسم جشن سرداران کربلا همزمان با فرارسیدن روزهای سوم تا پنجم شعبان میلاد امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) در حسینیه های مجازی برگزار خواهد شد.

 در این گزارش تلاش کردیم به معرفی این برنامه ها بپردازیم: * حرم حضرت معصومه (س) سخنران: حجج اسلام میرباقری، فرحزاد و حسینی قمی مدیحه سرایی: حیدرزاده، سلحشور، میرزایی، تحویلدار و برزگر زمان:  جمعه 8 فروردین ماه به مدت چهارشب از ساعت 20 پخش زنده از شبکه نور، سایت smfm.

ir/live   و صفحات اینستاگرام astabqom1@ و heyataliakbarqom@ و mahdisalahshur1@ * هیأت فداییان حسین (ع) اصفهان مدیحه سرایی: سیدرضا نریمانی زمان: جمعه 8 فروردین ماه از ساعت 21 پخش زنده از صفحات اینستاگرام hoseiniyeh_majazi@ و Fadaeianhosein.

ir@ * هیأت ریحانهالنبی (س) مدیحه سرایی: محمدحسین پویانفر و محمدفصولی زمان: جمعه و شنبه 8 و 9 فروردین ماه از ساعت 20:30 پخش زنده از صفحات اینستاگرام reyhane.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جشن های میلاد سرداران کربلا در فضای مجازی

برنامه جشن های میلاد سرداران کربلا در فضای مجازی