مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-27سياسي

هنر پویای تئاتر باصلابت تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می دهد


سید موسی حسینی کاشانی روز جمعه در پیامی به مناسبت روز جهانی تئاتر بیان کرد: هنر زنده و پویای تئاتر ضرورتی است اجتماعی که نمی شود منکرش شد و همیشه موردتوجه تمام مردم دنیا بوده است.

در این پیام آمده است: چقدر لذت بخش است دیدن انسان های خوش نیتی که در کمال زیبایی و وقار با به خدمت گرفتن عقل و احساس افکارشان را روی صحنه در حضور تماشاگران می پرورانند و برای تحت تأثیر قرار دادن آنان از حضور و وجود انسانی ناب خود بهره مند می شوند.

چه کالای فرهنگی نابی است این هنر تئاتر.

پیام ادامه یافته است: بیست و هفتم مارس روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی که مصادف با نوروز باستانی ایرانی شده است را به همه علاقه مندان و هنرمندان عرصه نمایش کشور به ویژه هنرمندان عزیز استان قم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

پیام می افزاید: همان طور که مستحضرید کشور عزیزمان در آستانه آغاز سال جدید متأسفانه میزبان مهمان ناخوانده ای شد که کام هم وطنان خوبمان را تلخ کرد.

به نوبه خودم از همت بلند، زحمات و مجاهدت های دلسوزانه کادر پزشکی و پرستاری کشور و نیز جامعه هنرمندان تئاتری که در همراهی و همیاری اطلاع رسانی پویش در خانه بمانیم کتاب بخوانیم برای شکست ویروس کرونا همت گماشته اند تقدیر و تشکر صمیمانه خود را تقدیم کرده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون همراه با صحت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر پویای تئاتر باصلابت تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می دهد

هنر پویای تئاتر باصلابت تر از قبل به مسیر بالندگی خود ادامه می دهد