مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 08:202020-03-27دانش

بانوان بجنوردی روزانه 2 هزار ماسک در منزل خود تولید می کنند


رضا ثناییان، دانشجوی جهادی دانشگاه آزاد بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: از حدود ده روز قبل جمعی از دانشجویان پویشی را طراحی و آغاز کردند تا بر اساس آن دانشجویانی که توانایی دوخت ماسک دارند در منزل به این کار مشغول شوند.

- دانشجوی جهادی دانشگاه آزاد بجنورد گفت: به همت دانشجویان بجنوردی لوازم اولیه تولید ماسک به درب منازل متقاضی دوخت ماسک تحویل داده می شود تا بانوان در خانه خود ماسک تولید کنند و در این طرح روزانه 2 هزار ماسک تولید می شود.

رضا ثناییان، دانشجوی جهادی دانشگاه آزاد بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: از حدود ده روز قبل جمعی از دانشجویان پویشی را طراحی و آغاز کردند تا بر اساس آن دانشجویانی که توانایی دوخت ماسک دارند در منزل به این کار مشغول شوند.

ثناییان ادامه داد: در این طرح ما مواد اولیه استاندارد و مرغوب را تهیه می کردیم و به درب منازل که از پیش ثبت نام کرده بودند می دادیم و روز بعد ماسک ها را تحویل می گرفتیم.

ابتدا این حرکت را از 15 منزل آغاز کردیم، اما روز به روز این اقدام توسعه پیدا کرد.

این دانشجوی جهادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 60 منزل از سراسر شهر بجنورد در طرح ما مشارکت می کنند و روزانه نزدیک به 2 هزار ماسک تولید می شود؛ البته تعداد منازل متقاضی شرکت در این طرح جهادی روز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان بجنوردی روزانه 2 هزار ماسک در منزل خود تولید می کنند

بانوان بجنوردی روزانه 2 هزار ماسک در منزل خود تولید می کنند