مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-27اقتصادي

به شهرستان بناب سفر نکنید


فرماندار بناب از اعمال ممنوعیت ورود و خروج به این شهرستان خبر داد و گفت: بر این اساس بهتر است افرادی که در مسافرت هستند سریعاً به شهر خود بازگشته و افرادی که قصد سفر دارند نیز سفرهای خود را لغو کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از اعمال ممنوعیت ورود و خروج به این شهرستان خبر داد و گفت: بر این اساس بهتر است افرادی که در مسافرت هستند سریعاً به شهر خود بازگشته و افرادی که قصد سفر دارند نیز سفرهای خود را لغو کنند.

امین رفیعی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور، از اعمال ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در شهرستان بناب خبر داد و افزود: این محدودیت از 24 ساعت آینده در همه شهرها اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با اجرای این طرح تنها به افراد ساکن شهرستان بناب اجازه ورود داده شده و در صورت تخلف راننده خودرو وی یک ماه توقیف شده و مبلغ پنج میلیون ریال جریمه می شود.

رفیعی با اشاره به کنترل ورودی های بناب در روزهای اخیر نیز اظهار کرد: طبق دستور ابلاغ شده، تنها خروجی های هر شهر کنترل می شد تا در صورت شناسایی مورد مشکوک، فرد شناسایی شده در شهر خود بستری شود ولی با اجرای طرح جدید ورود و خروج از شهرستان ممنوع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شهرستان بناب سفر نکنید

به شهرستان بناب سفر نکنید