مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-27سياسي

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در غرب کشور آغاز شد


در این رزمایش که توسط مرکز بهداری نیروی زمینی سپاه در غرب کشور و نیروهای قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرحله اجرا درآمد علاوه بر برپایی چهار بیمارستان صحرایی عملیات گندزدایی و پاکسازی شهرها نیز به صورت همزمان آغاز شد.

براساس اعلام قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه در این رزمایش هفت یگان، 35 پایگاه بسیج و هزاران نفر از کادر سپاه پاسداران و نیروهای بسیج به کارگیری شدند.

فرمانده قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز این رزمایش اظهارداشت: براساس دستور سلسله مراتب فرماندهی و ستاد کل نیروهای مسلح از روز پنجم کار پاکسازی شهرها و ضدعفونی مکان های عمومی را آغاز کرده ایم و کماکان این فعالیت را ادامه خواهیم داد.

سردار محمدنظر عظیمی افزود: در روزهای گذشته شهرستان های کنگاور و سنقر در استان کرمانشاه و شهرستان های نهاوند و اسدآباد در استان همدان توسط نیروهای سپاه ضد عفونی شده اند، امروز نیز کار گندزدایی در سطح شهر کرمانشاه انجام خواهد شد و در روزهای آینده به سراغ دیگر شهرها خواهیم رفت.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم به منظور کنترل بیماری کرونا تاکنون بخشی از بیمارستان های خود را به این موضوع اختصاص داده و بیمارستان های صحرایی را در این راستا بسیج کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در غرب کشور آغاز شد

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در غرب کشور آغاز شد