مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 05:402020-03-27سياسي

با هرگونه عرضه سیار فراورده های خام دامی برخورد قانونی می‎کنیم


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: دامپزشکی با هرگونه عرضه فراورده های خام دامی به صورت سیار برخورد قانونی به عمل می آورد.

- ایسنا/یزد رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: دامپزشکی با هرگونه عرضه فراورده های خام دامی به صورت سیار برخورد قانونی به عمل می آورد.

سید مهدی موسوی پور در این مورد تصریح کرد: بر اساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی، عرضه فراورده های خام دامی به صورت سیار و بدون مجوز دامپزشکی تهدید بر علیه بهداشت عمومی به شمار رفته و پیگرد قانونی دارد لذا دامپزشکی به عنوان متولی این امر با هر گونه عرضه فراورده های خام دامی به صورت سیار برخورد قانونی به عمل می آورد.

وی یادآور شد: تولید، فراوری و عرضه هرگونه فراورده خام دامی مستلزم رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه ای است، به همین دلیل تنها فروشگاه های دارای پروانه کسب و تحت نظارت دامپزشکی مجاز به فروش این محصولات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد،موسوی پور در ادامه عنوان کرد: هرگونه عرضه فراورده های خام دامی به صورت سیار و بدون کسب مجوزهای لازم به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و شرایط نامناسب نگهداری، احتمال فساد پذیری فراورده های خام دامی را بالا می برد، به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرگونه عرضه سیار فراورده های خام دامی برخورد قانونی می‎کنیم

با هرگونه عرضه سیار فراورده های خام دامی برخورد قانونی می‎کنیم