مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-27ورزشي

تغییر زمان پارالمپیک توکیو تاثیری روی فوتبال 5 نفره ندارد


سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره درباره تغییر زمان برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو و تاثیر آن برای حضور دوباره این تیم در این بازی ها گفت: این تغییر زمان هیچ تاثیر برای فوتبال پنج نفره ندارد زیرا تمام تیم ها سهمیه خود را گرفته اند و دیگر امیدی برای حضور .

- سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره درباره تغییر زمان برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو و تاثیر آن برای حضور دوباره این تیم در این بازی ها گفت: این تغییر زمان هیچ تاثیر برای فوتبال پنج نفره ندارد زیرا تمام تیم ها سهمیه خود را گرفته اند و دیگر امیدی برای حضور فوتبال پنج نفره در پارالمپیک توکیو وجود ندارد.

جواد فلفلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعید می دانم تغییر زمان برگزاری پارالمپیک توکیو تاثیری در حضور دوباره فوتبال پنج نفره در این بازی ها داشته باشد زیرا هشت سهمیه در سال گذشته گرفته شده و دیگر سهمیه ای وجود ندارد که تیم ایران بتواند در این بازی ها حضور دوباره داشته باشد مگر اینکه تیمی بخواهد انصراف بدهد و آن هم بعید می دانم که بعد از انصراف تیمی سهمیه ای به قاره آسیا داده شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت تغییر دستورالعمل از سوی فدراسیون های جهانی آیا دوباره امیدی برای حضور تیم فوتبال پنج نفره وجود دارد، گفت: سهمیه قاره آسیا مشخص است و سه سهمیه ای که در سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان پارالمپیک توکیو تاثیری روی فوتبال 5 نفره ندارد

تغییر زمان پارالمپیک توکیو تاثیری روی فوتبال 5 نفره ندارد