مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 04:202020-03-27اقتصادي

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی افزایش یافت


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی این استان افزایش یافت.

- ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر از آماده شدن طرح های کشاورزی استان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: امسال 400 میلیارد ریال طرح برای مشارکت بخش خصوصی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به حمایت دولت از بخش کشاورزی در استان با اعطای یارانه و پیش خرید محصولات تولیدی، افزود: برای واگذاری طرح ها، سرمایه گذاری بخش خصوصی به معنای واقعی مورد نظر است.

وی عنوان کرد: بخش خصوصی در حوزه آبیاری تحت فشار برای پنج سال زمین کشاورز را در اختیار می گیرد و کشاورزی بر روی زمین انجام می دهد.

به گفته وی، با استفاده از ظرفیت افراد سرمایه گذار، می توان برای توسعه و رونق حوزه کشاورزی در بخش های مختلف دامداری و دامپروری، شیلات، گلخانه و اجرای طرح های مختلف کشاورزی گام برداشت.

وی بیان کرد: در حوزه طرح های انتقال آب در بخش کشاورزی در استان از بخش خصوصی استفاده شده است و تاکنون 10 طرح انتقال آب با بیش از 100 تا 200 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بخش کشاورزی استان به سمت صنعتی شدن و کشاورزی نوین رفته است، افزود: استفاده از علم و فناوری جدید در رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی افزایش یافت

سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی افزایش یافت