مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 20:502020-03-26ورزشي

بررسی شانس پارالمپیکی شدن دوباره فوتبال پنج نفره/ اشتباه ایران!


فوتبال پنج نفره ایران در حالی با وجود کسب سهمیه فرصت حضور در پارالمپیک را از دست داد که به نظر می رسد به رغم درخواست کمیته پارالمپیک و طبق دستورالعمل هیچ شانسی برای بازگشت به بازی ها ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحالا یک ماه از درخواست کمیته ملی پارالمپیک ایران مبنی بر جایگزین شدن احتمالی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران می گذرد اما نه از انصراف تیم های پارالمپیکی خبری شده نه از تصمیمی جدید برای آن؛ این در حالی است که جواد فلفلی سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای تیم و شاگردانش هیچ شانسی برای بازگشت به پارالمپیک قائل نیست حتی اگر تیمی انصراف دهد در حالیکه هادی رضایی بر آن تاکید دارد.

هادی رضایی: فوتبال پنج نفره ایران می تواند جایگزین شود دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید دوباره بر اینکه متقاضی شده ایم تا در صورت انصراف یکی از تیم ها سهمیه استفاده از آن به ایران داده شود، گفت: این موضوع در مورد تیم ملی فوتبال هفت نفره و برای پارالمپیک دوره قبل هم انجام شده بود.

بنا به برخی شرایط درخواست داده بودیم که اگر تیمی انصراف داد، ایران جایگزین شود که در نهایت هم چنین شد و تیم ملی فوتبال هفت نفره به عنوان تیم رزروی در پارالمپیک ریو شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شانس پارالمپیکی شدن دوباره فوتبال پنج نفره/ اشتباه ایران!

بررسی شانس پارالمپیکی شدن دوباره فوتبال پنج نفره/ اشتباه ایران!