مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-26سياسي

با متخلفان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد قانونی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فریدون همتی پنج شنبه شب در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه هشتم فروردین در سراسر کشور، عنوان کرد: این طرح با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح محدودیت های شدید و سختگیرانه در راستای جلوگیری از مسافرت و ترددهای غیرضروری اعمال می شود و مراقبت ها در همه مبادی ورودی و خروجی استان تشدید خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در قالب این طرح افرادی که محل سکونت آنها در استان هرمزگان نیست، اجازه ورود به این استان را نخواهند داشت و علاوه بر آن کنترل و مراقبت ها درخصوص ترددهای درون استان و درون شهرها و روستاها نیز افزایش خواهد یافت.

همتی تصریح کرد: تدابیر در نظر گرفته شده در این طرح با قاطعیت و با اعمال قانون برای متخلفان اجرا خواهد شد و افراد متخلف با جریمه و توقیف خودرو مواجه می شوند.

وی گفت: همچنین در مدت زمان اجرای این طرح تمامی بازارها و اصناف غیرضروری تعطیل خواهند بود و محدودیت هایی برای حضور در پارک ها و بوستان ها نیز اعمال می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مراکز عرضه مایحتاج عمومی همچنان باز بوده و به ارائه خدمات می پردازند و تمامی کالاهای مورد نیاز مردم، تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با متخلفان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد قانونی می شود

با متخلفان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد قانونی می شود