مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-26ورزشي

طرح فاصله گذاری اجتماعی در مهاباد اجرا شد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در مهاباد روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها، جلوگیری از برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری و با تصمیم ستاد مقابله با کرونا تصویب و اعمال شده است.

امیر بهزاد ادامه داد: در قالب این طرح معابر اصلی شهر از جمله خیابان های جمهوری اسلامی، صلاح الدین ایوبی به طرف سه راه وفایی، میدان ساعت منتهی به مسجد شهریکندی و میدان سربرداش با استفاده از نیوجرسی مسدود شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه های ورزش همگانی و تجمع در پارک ها، تفرجگاه ها، مراکز تفریحی و محل جمع شدن شهروندان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و سرویس های بهداشتی سطح شهر نیز بسته شده است.

وی از شهروندان خواست به منظور قطع سریعتر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی تر گرفته، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های شدید در مبادی ورودی نیز اضافه کرد: هم اکنون امکان ورود و خروج افراد غیربومی به شهر مهاباد نیز ممنوع بوده و نظارت عبور و مرور در محورهای مواصلاتی این شهرستان با جدیت بیشتری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی در مهاباد اجرا شد

طرح فاصله گذاری اجتماعی در مهاباد اجرا شد