مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-26بين الملل

سوء استفاده رژیم صهیونیستی از کرونا برای الحاق قدس به سرزمین های اشغالی


یک گزارش فلسطینی درباره بهره برداری رژیم صهیونیستی از شرایط شیوع کرونا برای ایجاد پروژه های شهرک سازی به منظور الحاق قدس به سرزمین های اشغالی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک نهاد سازمان آزادی بخش فلسطین در گزارشی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از شرایط درگیری دنیا با ویروس کرونا برای اجرای پروژه های خود در جدا کردن قدس شرقی از دیگر اراضی اشغالی فلسطین در سال 1967 و متصل کردن شهرک غیرقانونی معالیه ادومیم به دیگر شهرک های صهیونیست نشین جنوب قدس  استفاده می کند.

دفتر ملی دفاع از خاک و مقاومت در برابر شهرک سازی در گزارشی آورده است: رژیم اشغالگر درصدد یکسره کردن سرنوشت قدس و جدا کردن آن از روستاها و شهرهای فلسطینی به خصوص در جنوب قدس است که در آنجا رژیم صهیونیستی شروع به ساخت یک دیوار بتنی به جای سیم های خاردار گرفته است تا در راستای ساخت دیوار حائل، منطقه الشیخ سعد را از روستای صور باهر در جنوب شهر اشغالی قدس جدا کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، بخش بیش تر روستای صورباهر در داخل مرزهای منطقه ای است که رژیم صهیونیستی به بخشی از خاک خود تبدیل کرده است با وجود اینکه ساکنان آنجا قریب به چهار هزار کیلومتر از اراضی آ،ب و ج را به موجب توافق اسلو میان طرف فلسطینی با اسراییل در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده رژیم صهیونیستی از کرونا برای الحاق قدس به سرزمین های اشغالی

سوء استفاده رژیم صهیونیستی از کرونا برای الحاق قدس به سرزمین های اشغالی