مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 15:002020-03-26سياسي

راه اندازی کارگاه تولید ماسک در یک مرکز نیکوکاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مددجویان تحت حمایت این نهاد کارگاه تولید ماسک در مرکز نیکوکاری ابوالفضل کمیته امداد این استان راه اندازی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مددجویان تحت حمایت این نهاد کارگاه تولید ماسک در مرکز نیکوکاری ابوالفضل کمیته امداد این استان راه اندازی شد.

“قباد مبشری” تصریح کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، روحیه همبستگی و همدلی بین گروه های مختلف مردمی و مددجویان این نهاد برای یاری رساندن به مردم نیازمند شکل گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط مددجویان این نهاد، اظهار کرد: این کارگاه با مدیریت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) واحد مشارکت های مردمی کمیته امداد منطقه دو یاسوج به منظور تولید ماسک برای کمک به نیازمندان راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 11 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه مشغول کار هستند که روزانه دو هزار عدد ماسک تولید و توزیع می کنند.

مبشری خاطرنشان کرد: 500 عدد از ماسک های تولیدی روزانه این کارگاه در مناطق روستایی و محروم به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع و مابقی نیز به قیمت مناسب بین سایر اقشار جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه تولید ماسک در یک مرکز نیکوکاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی کارگاه تولید ماسک در یک مرکز نیکوکاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد