مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 14:452020-03-26سياسي

تعطیلی پارک ها و بوستان های مشگین شهر تا اطلاع ثانوی


جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از ورود شهروندان به داخل پارک ها، بوستان ها و فضاهای سبز شهری ممانعت به عمل خواهد آمد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رحمت انوری آذر بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از ورود شهروندان به داخل پارک ها، بوستان ها و فضاهای سبز شهری ممانعت به عمل خواهد آمد .

شهردار مشگین شهر افزود: از شهروندان تقاضا داریم تا از انجام فعالیت های خارج از منزل و حضور در پارک ها و بوستان های سطح شهر خودداری کرده و همکاری لازم را با عوامل فضای سبز داشته باشند تا بتوانیم با قطع زنجیره انتقال این بیماری، از شیوع آن جلوگیری کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه موارد و مباحث مختلف نظیر انتقال ساختمان شهرداری، طرح کنارگذر از ورودی آق بلاغ تا فاز 2 و 3 فرهنگیان، ادامه طرح پیاده راه خیابان امام، آسفالت ریزی معابر شهری، طرح دریاچه مصنوعی، واگذاری جایگاه CNG به بخش خصوصی، واگذاری حوزه خدمات شهری به بخش خصوصی، تأمین اعتبار برای پیشگیری از گسترش کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان به جهت نامگذاری سال 99 به سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، مقرر شد حمایت های لازم از سرمایه گذاری و تولیدات داخلی شهرستان انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پارک ها و بوستان های مشگین شهر تا اطلاع ثانوی

تعطیلی پارک ها و بوستان های مشگین شهر تا اطلاع ثانوی