مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-26بين الملل

آمریکا درپی کودتا در عراق است!


یک مانور نظامی که دوشنبه گذشته 23 مارس (4 فروردین ماه) با همکاری نیروهای اماراتی و مشارکت سه گروه شبه نظامی عراقی غیر وابسته به نیروهای مسلح عراق اتفاق افتاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی عراق هشدار دادند: مانور نظامی جدید آمریکا در شیخ نشین امارات که در سایه بحران جهانی ویروس کرونا اتفاق افتاده، واشنگتن را متهم به تلاش برای ایجاد یک کودتای نظامی در عراق می کند.

این مانور نظامی که دوشنبه گذشته 23 مارس (4 فروردین ماه) با همکاری نیروهای اماراتی و مشارکت سه گروه شبه نظامی عراقی غیر وابسته به نیروهای مسلح عراق اتفاق افتاد، به این نگرانی ها و اتهامات علیه آمریکا در در داخل عراق دامن زده است.

طبق گزارش ها سه گروه شبه نظامی عراقی وابسته به آمریکا که در این مانور نظامی شرکت کرده اند حدود 180 نفر بوده اند که کاملا اوضاع داخلی عراق و مناطق راهبردی این کشور را می شناسند.

شهری که برای این مانور نظامی در یکی از بیابان های امارات طراحی شده، نیز از حیث طراحی و شکل شبیه شهرهای عراق و به طور مشخص بغداد بوده است.

شهری متشکل از مساجد و مرقد ائمه اطهار (ع) و ساختمان های بلندمرتبه و کوچه ها و خیابان های باریک که جمعیت قابل توجهی از شهروندان در آن سکونت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درپی کودتا در عراق است!

آمریکا درپی کودتا در عراق است!