مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-26اقتصادي

فقط در یک هفته بیش از 3میلیون آمریکایی فرم بیکاری پر کردند


افزایش شدید شمار بیکاران در آمریکا از پیامدهای شیوع کرونا در این کشور است و تنها در هفته گذشته سه میلیون نفر از شهروندان جویای کار در آمریکا فرم بیکاری پر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، افزایش شدید شمار بیکاران در آمریکا از پیامدهای شیوع کرونا در این کشور است و تنها در هفته گذشته سه میلیون نفر از شهروندان جویای کار در آمریکا فرم بیکاری پر کردند.

در روزهای اخیر مردم در سراسر ایالات متحده برای جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر کووید19 دورکاری می کنند و همین موضوع سبب توقف بسیاری از فعالیت های عادی و حذف بسیاری از شغل ها شده است.

بسیاری از شرکت ها نیز مجبور به تعطیلی یا اخراج کارکنان خود شده اند.

طبق اعلام وزارت کار آمریکا، تنها در هفته گذشته و قبل از شروع قرنطینه، 282 هزار نفر متقاضی کار نزد ادارات مربوطه ثبت نام کرده اند.

دایان سونک اقتصاددان ارشد شرکت حسابداری گرانت تورنتون آمریکا با بیان این که آمار اعلام شده در روز پنجشنبه تنها نوک کوه یخ است، به شبکه ان بی سی گفت: شرکت ها نمی توانند برای این گونه توقف ناگهانی چرخش پول برنامه ریزی کنند.

گاوین نیوسام فرماندار ایالت کالیفرنیا روز چهارشنبه گفته بود تنها در این ایالت روزانه بیش از صد هزار مورد بیکاری ثبت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط در یک هفته بیش از 3میلیون آمریکایی فرم بیکاری پر کردند

فقط در یک هفته بیش از 3میلیون آمریکایی فرم بیکاری پر کردند