مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-26اقتصادي

طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به زودی در استان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین کلانتری بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کووید 19 است که باید اجرایی شود و تنها راه برای خلاص شدن از این ویروس قطع زنجیره انتقال است.

وی همچنین با بیان اینکه کالاهای اساسی و ضروری مردم تأمین و ذخیره شده است، گفت: در راستای تأمین مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و اصناف در استان تا 15 فروردین تعطیل هستند.

کلانتری با بیان اینکه روزانه بین 100 تا 150 تست کرونا انجام می شود، گفت: پویش در خانه بمانیم بهترین راه مقابله با شیوع کرونا ویروس است در شرایطی که آمار مبتلایان به کرونا در استان در حال افزایش است از مردم تقاضا می کنم در خانه بمانند.

وی افزود: از تلاش همه کسانی که در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم همکاری داشتند، تقدیر می کنم.

استاندار اظهار داشت: تاکنون شش نفر در استان بر اثر ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده اند و این امر لزوم توجه بیشتر را می طلبد و باید بدانیم که تنها راه شکستن زنجیره انتقال است و این زنجیره تنها با در خانه ماندن شکسته می شود.

کلانتری افزود: تلاش ها، همکاری و زحمات دانشگاه علوم پزشکی، اصحاب رسانه، سپاه فتح استان، نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما، بخش خصوصی، شهرداری ها، هنرمندان، تشکلهای مردم نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به زودی در استان اجرا می شود

طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به زودی در استان اجرا می شود