مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-26اجتماعي

توقیف و جریمه خودروهای غیربومی در همدان


حسین بشری روز پنجشنبه در این ارتباط بیان کرد: در چند روز گذشته برای بیش از هزار و 200 مالک خودروی دارای پلاک غیر بومی که در استان همدان حضور یا تردد داشته اند اخطار ارسال شده یا تیم های پلیس راهور آنها را به خارج از استان هدایت کردند.

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان افزود: لازمه ریشه کن کردن ویروس کرونا، قطع این زنجیره است بنابراین باید با ماندن در خانه و پرهیز از خروج غیرضروری از منزل، کادر درمانی را در شکست کرونا یاری داد.

بشری به تمامی رانندگان و مسافرانی که در استان همدان حضور دارند توصیه کرد تا قبل از جریمه شدن خودرو، اعمال قانون یا توقیف وسیله نقلیه حوزه استحفاظی همدان را ترک کرده و به شهر محل سکونتشان برگردند.

335 تن تاکنون در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد با تلاش تیم پزشکی 224 تن بهبود یافته و مابقی این افراد تحت درمان در بیمارستان ها هستند.

بگفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون 29 هزار و 406 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 2 هزار و 234 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 10 هزار و 457 نفر نیز بهبود یافته اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف و جریمه خودروهای غیربومی در همدان

توقیف و جریمه خودروهای غیربومی در همدان