مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-26پزشكي

استقبال عمومی از فراخوان خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان سوادکوه


استقبال عمومی از فراخوان خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان شهدای سوادکوه توسط گروه خیریه سرخ کلا بیانگر برکات در کنار مصیبت های کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، درد ها و رنج های جسمی، روحی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ویروس کوید – 19 گسترده و جهانی شد و در کنار این سیاهی ها، اقدامات خوب و خوشایندی اتفاق می افتد که افتخار آمیز و خوشحال کننده است.

کمک های مختلف خود جوش برای تولید، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و کمک های معنوی به کادر درمانی و پرستاران و توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان بخشی از این زیبایی هاست.

*دستگاه اکسیژن ساز نیاز حتمی بیماران زمینه ای کرونا اکسیژن از نیازمندی های اصلی برای بخش مهمی از بیماران است و این نیازمندی برای بیماران زمینه ای مبتلا به کرونا بیشتر و ضروری تر است.

مجتبی خسروی که ورزشکار است و به بیماری کرونا مبتلا است و چند روزی در قرنطینه خانگی حضور دارد از نیازمندی خود به اکسیژن با وجود ورزشکار بودن خبر داد و با بیان اینکه این نیازمندی برای افراد دارای بیماری زمینه ای مبتلا به کرونا بسیار بیشتر است، گفت: با همفکری گروه خیریه سرخ کلا و جلسه ای که با رییس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه برگزار شد درباره خرید دستگاه اکسیژن ساز قول همکاری داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال عمومی از فراخوان خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان سوادکوه

استقبال عمومی از فراخوان خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان سوادکوه