مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:352020-03-26سياسي

کرونا و شب های بهاری که باید در خانه بمانیم


وقت جنگ آمد تماشاگر شدند صلح آمد لاله پرپر شدند کیستند اینان رفیق نیمه راه وقت جانبازی به کنج خانقاه و البته اگر مرحوم آغاسی الان این شعر را سروده بود می گفت؛ وقت جانبازی به کنج خانه ها .

.

عده ای که مانند خوارج نهروان همه جا هستند و مدعی همیشگی اند و پیشتاز در صف اول ریا و تزویر و تظاهر؛ در ایام سخت حضور ندارند .

دفاع از حرم اهل بیت (ع) شد؛ هزار بهانه آوردند و حضور نیافتند؛ دفاع از وطن که می شود دنبال نام و نشانی هستند و دفاع از سلامت و کمک به هموطن که می شود دعا گویند و به خلوت می روند و کارهای دیگر می کنند.

آن دسته از مردم بی ادعا تکلیف شان مشخص است اما این گروه های نسبتا نخبه و فرهیخته و فرهنگی و هنری این روزها مفقودالاثر هستند و از دور پیامی می دهند و گاهی به فعالیت جهادی جهادگران هم طعنه می زنند .

.

روزگار عجیبی است که گروهی روحانی که بیشتر اوقات مورد تهمت و غیبت همین گروه های مدعی ولایت و روشنفکرنما هستند؛ داوطلبانه لباس خدمت پوشیده اند و در غسالخانه و بیمارستان در کف خیابان به خدمتی بی منت مشغول اند و هیچ هم نوعی هم که قدردان این خدمات نباشد برایشان مهم نیست و به وظیفه خود عمل می کنند .

.

گاهی مدیران ما نیز یادشان می رود که مقام و منصب و میز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و شب های بهاری که باید در خانه بمانیم

کرونا و شب های بهاری که باید در خانه بمانیم