مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:302020-03-26اجتماعي

فقط در سه روز آینده حوضه آبریز زاینده رود 20 میلی متر بارش دارد


کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: برای مناطق غربی استان و حوضه آبریز زاینده رود بارش های رگباری پیش بینی می شود و طی 3 روز انتظار می رود تا حدود 20 میلی متر بارش باران در این مناطق داشته باشیم.

- ابراهیم هنرمند امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص سامانه بارشی جدید اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار تا اوایل هفته آینده روی استان اصفهان است.

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان اصفهان وضعیت جوی به صورت افزایش ابر، گاهی ورزش باد های نسبتا شدید و رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی استان اصفهان و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بارش ها در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب و شدت فعالیت سامانه روز شنبه در اکثر مناطق استان و روز یک شنبه در مناطق شرقی و شمالی استان خواهد بود.

هنرمند در مورد میزان بارش ها در حوضه آبریز زاینده رود نیز بیان داشت: برای مناطق غربی و حوضه آبریز زاینده رود بارش های رگباری پیش بینی می شود و طی 3 روز انتظار می رود تا حدود 20 میلی متر بارش باران در این مناطق داشته باشیم، بارش برف در ارتفاعات نیز پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط در سه روز آینده حوضه آبریز زاینده رود 20 میلی متر بارش دارد

فقط در سه روز آینده حوضه آبریز زاینده رود 20 میلی متر بارش دارد