مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:152020-03-26سياسي

آخرین وضعیت آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا ویروس


استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در کنفرانس تصویری با رییس جمهور به تبیین آخرین وضعیت استان و عملکرد نهادهای مسئول در مقابله با کرونا پرداخت و گفت: - بخشنامه امروز وزارت کشور مبنی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تشدید ممنوعیت ها نیز به زودی در استان اجرا می شود.

محمدرضا پورمحمدی در گفتگوی زنده با رییس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان گفت: متاسفانه تا به امروز نتیجه تست یک هزار و 94 نفر از هم استانی های ما، مثبت بوده و نزدیک به 100 نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

وی تعداد ظرفیت تخت های بیمارستانی استان را پنج هزار و 200 تخته برشمرد و عنوان کرد: تا به امروز، 650 تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا، اشتغال شده است.

وی از تجهیز کامل تخت های بیمارستانی مورد نیاز در بخش icu نیز خبر داد و افزود: خوشبختانه به برکت اقدامات ارزشمند دولت یازدهم و دوازدهم در استان و تلاش شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، هیچ مشکلی در ارتباط با امکانات و تجهیزات درمانی نداریم.

پورمحمدی دوره پیک اول مربوط به کرونا ویروس در استان را مربوط به بازه زمانی 29 اسفند تا سوم اسفندماه اعلام کرد و اضافه کرد: امیدواریم با اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همراهی بیش از پیش مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا ویروس

آخرین وضعیت آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا ویروس