مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:102020-03-26اجتماعي

مخازن زباله نو در قزوین جایگزین مخازن فرسوده شدند


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: در راستای تقویت سلامت شهروندان 185 عدد مخزن زباله نو خریداری و در خیابان ها و معابر سطح شهر نصب شد.

- مهدی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای ارتقا سطح بهداشت معابر و مخازن سطح شهر، تعداد 185 عدد مخزن 770 لیتری ویژه جمع آوری زباله شهری خریداری و تعداد 400 عدد از مخازن قبلی نیز بازسازی و رنگ آمیزی شد.

وی افزود: تعویض و جابجایی مخازن بازسازی شده در سطح شهر به پایان رسیده و عملیات تعویض مخازن نو با فرسوده در حال حاضر توسط عوامل اجرایی ایستگاه های شش گانه سازمان در حال انجام است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین یادآور شد: در سطح شهر قزوین تعداد 4800 عدد مخزن زباله 770 لیتری به منظور جمع آوری مکانیزه پسماند شهری در سطح شهر تعبیه و نصب شده که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مداوم شستشو و گند زدایی می شوند.

وی به لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان اشاره کرد و گفت: ساعت خروج زباله از منزل در ساعت 9 شب تعیین شده و با توجه به شرایط ویژه کنونی و شیوع ویروس کوید 19 خروج زباله بین ساعت 9 شب الی 11 شب بسیار حائز اهمیت است چرا که عوامل اجرایی در بخش شستشوی مخازن، وقتی قادر خواهند بود مخزن را شستشو و گندزدایی کنند که مخزن بدون زباله باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخازن زباله نو در قزوین جایگزین مخازن فرسوده شدند

مخازن زباله نو در قزوین جایگزین مخازن فرسوده شدند