مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 11:402020-03-26اجتماعي

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور


سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای نسبت به بارش شدید باران همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و بارش تگرگ در مناطق مستعد هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اخطاریه سازمان هواشناسی کشور آمده است که امروز (7 فروردین ماه) بارش باران و رعدوبرق در کردستان و کرمانشاه (بارش حداکثر 20 تا 40 میلی متر) پیش بینی می شود و در نیمه شمالی لرستان، غرب اصفهان و شمال شرق چهارمحال و بختیاری نیز بارش ها حداکثر 20 تا 30 میلی متر خواهد بود و در شرق و نیمه شمالی فارس، جنوب غرب و مرکز کرمان بارش ها حداکثر 20 تا 40 میلی متر به صورت محلی است و احتمال بارش بیش از 40 میلی متر وجود دارد.

براساس این اخطاریه جمعه (8 فروردین) بارش باران و رعدوبرق برای جنوب آذربایجان غربی، شمال و غرب کردستان با حداکثر بارش 20 تا 40 میلی متر و در غرب اصفهان، مرکزی، کرمانشاه و مرکز کرمان بارش حداکثر 15 تا 25 میلی متر پیش بینی می شود.

همچنین شنبه (9 فروردین) بارش باران و رعدوبرق دراستان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام و لرستان بارش به صورت محلی است و احتمال بارش بیش از 50 میلی متر وجود دارد.

بارش باران در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و نیمه غربی فارس (حداکثر 20 تا 40 میلی متر) دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور