مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-26پزشكي

آمار مبتلایان به کرونا در اسدآباد تثبیت شد/ مورد جدید نداشتیم


فرماندار اسدآباد از تثبیت آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: طی 10 روز اخیر مورد جدیدی از بیماری کرونا در اسدآباد گزارش نشده و روی عدد 26 باقی مانده است که امیدواریم با تلاش مردم همچنان این رکورد باقی بماند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مجید درویشی بعد از ظهر امروز در کمیته اطلاع رسانی پیشگیری از بیماری کووید-19  اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مستقل و کادر درمانی آن خوب و مجرب هستند و این امتیاز خوب برای این شهرستان است.

وی با اشاره اینکه بیمارستان اسدآباد مجهز به استانداردهای روز است گفت: با تلاش کادر ایثارگر شاغل در مجموعه بهداشت و درمان و با غربالگری و بیماریابی شفاف و به موقع و نیز قرنطینه سازی افراد مشکوک به بیماری، توانسته ایم در حال تثبیت آمار مبتلایان به کرونا در اسدآباد باشیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد طی 10 روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا در عدد 26 ثابت مانده است افزود: کادر بهداشت و درمان اسدآباد با مدیریت هوشمندانه به خوبی مشغول ارائه خدمات هستند.

وی خاطرنشان کرد: بهبودی 85 درصد بیماران مبتلا به کرونا قابل توجه بوده و خوشبختانه اسدآباد در کشور خوب درخشیده است.

درویشی بیان کرد: پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی، بهورزان و تمام کادر بهداشت و درمان و نیز نیروها و مدیران ستادی دانشکده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به کرونا در اسدآباد تثبیت شد/ مورد جدید نداشتیم

آمار مبتلایان به کرونا در اسدآباد تثبیت شد/ مورد جدید نداشتیم