مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:252020-03-26پزشكي

شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کرمانشاه به 21 نفر رسید


دکتر محمدابراهیم شکیبا روز پنجشنبه ( هفتم فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون هزارو 9 بیمار مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شدند که 888 نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون 100 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی توسط تمام شهروندان ضروری است، گفت: از مردم می خواهیم در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

شکیبا عنوان کرد: از افراد دارای علائم بیماری کرونا که بیماری حاد زمینه ای ندارند تقاضا داریم که در منزل استراحت کنند و در صورت مشاهده علائم حاد تنفسی به مراکز 16 ساعته بهداشت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از 50 درصد بیماران در روزهای گذشته یا میهمانی از استان های پرخطر داشتند و یا به این استان ها مسافرت کرده اند.

شکیبا تاکید کرد: از مردم می خواهیم که در این ایام نه به مسافرت بروند و نه میزبان مسافرانی از دیگر استان های کشور باشند.

وی اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده بیش از 80 درصد مردم استان به منظور مقابله با کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند و توصیه های بهداشتی را جدی می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کرمانشاه به 21 نفر رسید

شمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در کرمانشاه به 21 نفر رسید