مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-26سياسي

طرح فاصله گذاری اجتماعی در هرمزگان تشریح شد


جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان به تشریح آخرین تصمیمات جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان هرمزگان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید ناجی ظهر پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران در تشریح زمان و شیوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هرمزگان بیان داشت: پیرو اقداماتی که در راستای محدودسازی تردد خودرویی در سطح استان صورت گرفته است، براساس ستاد ملی مدیریت کرونا و وزارت کشور، قرار بر این است طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این طرح از فردا هشتم فروردین ماه اجرایی و عملیاتی می شود، اظهارداشت: تمامی شهروندان اعم از ساکن و مسافر باید به دقت از مفاد این طرح مطلع و ملزم به رعایت آن هستند.

ناجی با اشاره به اینکه در تمامی شهرها و محدوده های بین شهری این طرح اجرا می شود، عنوان کرد: تنها کسانی مجوز ورود به شهرها خواهند داشت که ساکن آن شهر باشند و افراد غیر ساکن مجوز ورود ندارند.

وی ادامه داد: کسانی که از قبل در سفر هستند یا به هرمزگان سفر کرده اند باید هرچه زودتر به محل سکونت خود بازگردند زیرا ممکن است با محدودیت ها و موانع جدی تری مواجه شوند.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با بیان اینکه مسافرین برای بازگشت به محل سکونت خود پیش بینی شده از کنارگذر شهرها عبور کنند و از ورود آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی در هرمزگان تشریح شد

طرح فاصله گذاری اجتماعی در هرمزگان تشریح شد