مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:352020-03-26سياسي

تولید علم و پژوهش لازمه جهش در کشاورزی/گیلان در مقابله با کرونا موفق عمل کرد


نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تولید علم و پژوهش را لازمه جهش در حوزه کشاورزی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد امروز در نخستین نشست برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی گیلان در تالار غدیر استانداری با بیان اینکه جهش تولید نیازمند کار مضاعف و ویژه در این زمینه است، اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت های فراوان در بخش نیروی انسانی و منابع طبیعی است و می تواند در حوزه اقتصاد سرآمد سایر استان ها باشد.

وی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی ماهر در استان در تمامی ابعاد ازجمله در حوزه بهداشت و درمان، افزود: گیلان علیرغم اینکه جزء استان های درگیر کرونا بود اما با تلاش و مجاهدت نیروهای خبره خود توانست موفق عمل کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تحقق جهش تولید را مستلزم توجه به تولید و منع واردات کالاهای مشابه داخلی برشمرد و گفت: برای تحقق جهش تولید باید جلوی واردات بی رویه را گرفت و علاوه بر آن از شرکت های دانش بنیان که به عنوان موتور متحرک اقتصادی  هستند بیشتر بهره گرفت.

نائب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس دهم بر ضرورت پرداختن بیش ازپیش به تولید علم و پژوهش در حوزه های مختلف تأکید کرد و افزود: اگر به فکر جهش در کشاورزی هستیم باید به تولید علم و پژوهش در این زمینه بیشتر توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید علم و پژوهش لازمه جهش در کشاورزی/گیلان در مقابله با کرونا موفق عمل کرد

تولید علم و پژوهش لازمه جهش در کشاورزی/گیلان در مقابله با کرونا موفق عمل کرد