مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:262020-03-26پزشكي

پلمب موسسه غیرمجاز درمان بیماران کرونایی در رشت


مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: یک موسسه غیر مجاز درمانی که توسط افراد فاقد صلاحیت دایر شده و به پیشگیری و درمان بیماران کرونا می پرداخت با همکاری اداره اماکن عمومی در شهر رشت پلمب و پرونده جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

- ایسنا/گیلان مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: یک موسسه غیر مجاز درمانی که توسط افراد فاقد صلاحیت دایر شده و به پیشگیری و درمان بیماران کرونا می پرداخت با همکاری اداره اماکن عمومی در شهر رشت پلمب و پرونده جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

دکتر زهره تیموری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم های نظارت بر درمان حوزه معاونت درمان دانشگاه از ابتدای وقوع بحران بیماری کرونا در استان گیلان ضمن بازدید از مراکز درمانی نسبت به بررسی روند ارایه خدمات در این مراکز مطابق با دستورالعمل ها و چک لیست های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت اقدام و در صورت مشاهده تخلف با افراد و یا موسسات درمانی متخلف برخورد می شود.

وی افزود: در همین راستا عصر روز گذشته به دنبال گزارشات مردمی واصله و نیز بررسی های به عمل آمده توسط تیم های بازرسی نظارت بر درمان دانشگاه یک موسسه غیر مجاز درمانی که توسط افراد فاقد صلاحیت دایر شده و به پیشگیری و درمان بیماران کرونا می پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب موسسه غیرمجاز درمان بیماران کرونایی در رشت

پلمب موسسه غیرمجاز درمان بیماران کرونایی در رشت