مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-26پزشكي

رتبه دوم اسدآباد در غربالگری و بیماریابی کرونا


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه دوم کشوری اسدآباد در غربالگری و بیماریابی کرونا خبر داد.

- بهنام رضامخصومی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد همچنان پیشتاز و پیشرو در غربالگری بیماری کرونا است.

وی از کسب رتبه دوم این دانشکده در بین 64 دانشگاه علوم پزشکی کشور در خصوص غربالگری، بیماریابی و پیگیری خود اظهاری بیماری کووید-19 خبر داد و گفت: این مهم نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به تلاش کارشناسان ستادی، مراقبین سلامت، بهورزان، گروه های دانشجویی، هیأت علمی، داوطلبان جهادی در حوزه معاونت بهداشت شهرستان برای غربالگری افراد در زمینه بیماری کرونا، پیگیری در سامانه سلامت و نیز ایجاد پایگاه مرکزی پیگیری و غربالگری در این راستا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان غیور خط مقدم حوزه سلامت و کادر بهداشتی و درمانی در مقابله با کرونا زحمات زیادی متحمل می شوند که قدردان آنها هستیم گفت: امیدوارم مردم همچنان عضو کمپین بزرگ در خانه بمانیم باشند تا بیماری کرونا را مهار کنیم.

مخصوصی از آغاز عملیات دفاع بیولوژیک با نام شهدای مدافع سلامت در راستای ضدعفونی و گندزدایی شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: این عملیات در راستای پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم اسدآباد در غربالگری و بیماریابی کرونا

رتبه دوم اسدآباد در غربالگری و بیماریابی کرونا