مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:302020-03-26سياسي

ارسال کمک های مردمی توسط سپاه ناحیه کرمان به مناطق سیل زده جنوب استان


جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین شهر کرمان از ارسال محموله کمک های مردمی توسط سپاه به مناطق سیل زده جنوب کرمان خبر داد.

- حمیدرضا حسین خانی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای حمایت های همیشگی سپاه از مردم برای سیل زدگان جنوب استان خدماتی از همان روز اول بحران این منطقه در حال انجام است.

جانشین سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین کرمان ادامه داد: تا زمانی که استقرار آرامش و بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی صورت گیرد، در خدمت مردم هستیم و هر چه در توان داریم به کار می بریم.

وی عنوان داشت: نزدیک به 100 میلیون ریال کمک نقدی تا کنون توسط پایگاه های مقاومت، حوزه ها، مجموعه بسیج اصناف، محلات، ادارات و.

جمع آوری شده و یک کامیون روز گذشته با محموله آب معدنی، نان، کنسروجات، پمپ آبکش برای منازل و وسایل بهداشتی به ارزش تقریبا دو میلیارد ریال به منطقه ارسال شد.

حسین خانی تصریح کرد: این کمک ها در قرارگاهی که در جیرفت تشکیل شده با مدیریت سردار مطهری بین شهرستان های سیل زده توزیع می شود.

وی با بیان اینکه امروز یک کامیون کمک های بسیجیان به منطقه اعزام شد، افزود: فردا و پس فردا هم کمک ها ارسال می شود و تمام حوزه ها و پایگاه های مقاومت کمک های نقدی و غیرنقدی را جمع آوری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های مردمی توسط سپاه ناحیه کرمان به مناطق سیل زده جنوب استان

ارسال کمک های مردمی توسط سپاه ناحیه کرمان به مناطق سیل زده جنوب استان