مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:252020-03-26ورزشي

عکس تختی و فردین روی جلد یک ویژه نامه ورزشی


اولین شماره مجله «ایران ورزشی» با عکس دیده نشده ای از تختی و فردین، دو تن از کشتی گیران اسبق تیم ملی ایران با عنوان «سالنامه ایران ورزشی» منتشر شد.

- اولین شماره مجله ایران ورزشی با عکس دیده نشده ای از تختی و فردین، دو تن از کشتی گیران اسبق تیم ملی ایران با عنوان سالنامه ایران ورزشی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ویژه نامه که اواخر سال گذشته به چاپ رسید و تا پایان فروردین ماه هم روی کیوسک های مطبوعاتی قرار خواهد داشت، به موضوع دورانِ ورزشی مرحوم محمدعلی فردین پرداخته و برای اولین بار نوزده قطعه عکس از دوران ورزشی ستاره ورزش و سینمای ایران منتشر کرد.

این عکس ها مربوط به مرحوم قاسم فارسی است که توسط موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک خریداری شده است و در اختیار تحریریه ایران ورزشی قرار گرفت.

در این سالنامه به زندگی فردین در 12 پرده با قلم ابراهیم افشار پرداخته شده و مصاحبه هایی با محمدرضا طالقانی درباره حاشیه های حضور فردین در استادیوم دوازده هزارنفری، سیاوش فردین پسر آن مرحوم، محمدمهدی یعقوبی، ابوالفضل حسین پور و حسین ملاقاسمی از هم دوره ای هایش و کیومرث ابوالملوکی اولین سرمربی تاریخ تیم ملی کشتی آزاد به ثبت رسید.

از دیگر قسمت های این مجله می توان به دیده بان98، باشگاه گزارشگران با مطالبی درباره تیم ملی مخفی کی روش، بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس تختی و فردین روی جلد یک ویژه نامه ورزشی

عکس تختی و فردین روی جلد یک ویژه نامه ورزشی