مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:062020-03-26اجتماعي

117 مدرسه البرز مقاوم سازی شد


مهندس محمد دلاوریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: طرح ایمن سازی مدارس از سال 1390درالبرز اجرایی شده است .

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی و مقاوم سازی مدارس البرزنیازبه تامین اعتبار از محل منابع ملی و استانی داریم ، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های سال 99 در این استان را مقاوم سازی مدارس تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد: مقاوم سازی مدارس به دلیل تامین امنیت دانش آموزان و معلمان در کلاس های درس از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.

دلاوریان با بیان اینکه 350 مدرسه البرز نیاز به مقاوم سازی دارد، اضافه کرد: 150 مدرسه این استان هم باید تخریب کامل شود لذا برای مقاوم سازی و بازسازی مدارس نیاز به مشارکت بالای خیرین نیک اندیش و همچنین نگاه ویژه مسوولان استانی و کشوری داریم.

وی ادامه داد: 17 هزار و 500 کلاس درس در البرز داریم که همه این کلاس ها باید از ایمنی استاندار برای حضور دانش آموزان و معلمان برخوردار باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرزیادآورشد: اکنون 22 پروژه خیر سازو مشارکتی در دست اجرا داریم که برخی اجرایی شده و برای تعدادی نیز تفاهم نامه اجرای کار منعقد شده و به زودی عملیاتی می شوند.

وی تاکید کرد: رشد جمعیت دانش آموزی درالبرز بالاتر ازمیانگین کشوری است لذا تامین فضای آموزشی در این استان باید در اولویت قرارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

117 مدرسه البرز مقاوم سازی شد

117 مدرسه البرز مقاوم سازی شد