مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:062020-03-26سياسي

ضدعفونی محلات الشتر تأمین ماسک و توزیع بسته غذایی بین نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رمضان علیان امیری نماینده مجمع مردمی مدافعان سلامت در شهرستان سلسله امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجموعه 13 گروه جهادی، مواکب شهرستان و افراد خیر و گروه های خیریه تحت عنوان قرارگاه شهید قاسم سلیمانی الشتر ساماندهی شده است.

ضدعفونی محلات شهر الشتر وی، گفت: این قرارگاه در سه بخش فعالیت خود را آغاز کرده است، بخش اول تأمین نیازهای بیمارستانی در صورت اعلام نیاز بیمارستان، بخش دوم ضدعفونی و خدماتی مانند توزیع الکل و ژل، ضدعفونی کردن محلات و… و بخش سوم نیز بحث تأمین نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند و کسانی است که کار خود را از دست داده اند.

نماینده مجمع مردمی مدافعان سلامت در شهرستان سلسله، ادامه داد: در روزهای اولیه در بیمارستان ها کمبود امکانات تأمین شد و در اختیار بیمارستان قرار گرفت و در بخش خدمات ضدعفونی کننده نیز مواکب و قرارگاه در کنار شهرداری، بهداشت، بسیج و سپاه همکاری کردند و با تقسیم شهر شهر به هشت بلوک ارائه خدمت داشتند.

حجت الاسلام علیان امیری با بیان اینکه در بخش توزیع الکل نیز گروه ها در قالب قرارگاه مناطق حاشیه شهر، مسکن مهر و برخی روستاهای آلوده در حال انجام است، گفت: به صورت قرارگاهی و خارج قرارگاهی حدود 15 هزار عدد توزیع ژل، الکل، دستکش و ماسک صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی محلات الشتر تأمین ماسک و توزیع بسته غذایی بین نیازمندان

ضدعفونی محلات الشتر تأمین ماسک و توزیع بسته غذایی بین نیازمندان