مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-26سياسي

ضدعفونی محلات شهر الشتر/ از تأمین ماسک تا توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان


مجمع مردمی مدافعان سلامت و موکب ثارالله شهرستان سلسله برای مقابله با کرونا پای کار آمده اند و اقدام به ضد عفونی محلات، تامین ماسک، توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان و .

- .

می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رمضان علیان امیری نماینده مجمع مردمی مدافعان سلامت در شهرستان سلسله امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجموعه 13 گروه جهادی، مواکب شهرستان و افراد خیر و گروه های خیریه تحت عنوان قرارگاه شهید قاسم سلیمانی الشتر ساماندهی شده است.

ضدعفونی محلات شهر الشتر وی، گفت: این قرارگاه در سه بخش فعالیت خود را آغاز کرده است، بخش اول تأمین نیازهای بیمارستانی در صورت اعلام نیاز بیمارستان، بخش دوم ضدعفونی و خدماتی مانند توزیع الکل و ژل، ضدعفونی کردن محلات و… و بخش سوم نیز بحث تأمین نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند و کسانی است که کار خود را از دست داده اند.

نماینده مجمع مردمی مدافعان سلامت در شهرستان سلسله، ادامه داد: در روزهای اولیه در بیمارستان ها کمبود امکانات تأمین شد و در اختیار بیمارستان قرار گرفت و در بخش خدمات ضدعفونی کننده نیز مواکب و قرارگاه در کنار شهرداری، بهداشت، بسیج و سپاه همکاری کردند و با تقسیم شهر شهر به هشت بلوک ارائه خدمت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی محلات شهر الشتر/ از تأمین ماسک تا توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان

ضدعفونی محلات شهر الشتر/ از تأمین ماسک تا توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان