مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:402020-03-26اجتماعي

ضدعفونی معابر عمومی ملایر با 300 هزار لیتر محلول


شهردار ملایر از ضد عفونی کردن معابر، اماکن عمومی، تأسیسات و مبلمان شهری با بیش از 300 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از 15 اسفند تاکنون خبر داد.

- حسین بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اقدامات شهرداری در مقابله باکرونا اظهار کرد: این مجموع در راستای وظایف خود اقدامات فرهنگی متعددی در خصوص آگاهی بخشیدن به شهروندان در مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا انجام داده است.

وی افزود: تعداد 30 بنر با موضوعات علائم و راه های پیشگیری از کرونا ویروس چاپ و در سطح معابر اصلی و محلات مختلف شهر نصب شده است.

شهردار ملایر بیان کرد: شهرداری برای رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا اقدام به چاپ بیش از 4 هزار پوستر در ابعاد مختلف و نصب در اماکن و توزیع بین شهروندان کرده است.

وی گفت: توسط سازمان حمل و نقل مسافر و بار نیز 3 هزار تراکت چاپ و بین تاکسیداران و مردم توزیع شده و پیامک هایی حاوی آگاهی بخشی در خصوص مقابله با بیماری کرونا ارسال شده است.

بابایی اضافه کرد: توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دستورالعمل های بهداشتی و روشهای مختلف رعایت بهداشت فردی را به صورت پوستر در سرویس های بهداشتی و نمازخانه بوستان های سطح شهر نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی معابر عمومی ملایر با 300 هزار لیتر محلول

ضدعفونی معابر عمومی ملایر با 300 هزار لیتر محلول