مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:402020-03-26سياسي

شیوع کرونا در زابل به خط قرمز رسید/سفرها را تمام کنید


برخلاف تمام تلاش های شبانه روزی، توصیه ها و درخواست های اعلام شده برای پرهیز از سفر به شهرستان زابل و ماندن شهروندان در منازل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، غلامرضا گنجی اظهار کرد:برخلاف تمام تلاش های شبانه روزی، توصیه ها و درخواست های اعلام شده برای پرهیز از سفر به شهرستان زابل و ماندن شهروندان در منازل، همکاری لازم در این خصوص صورت نگرفته و سبب شده بیماری کرونا در شهرستان افزایش یابد و به خط قرمز برسد.

فرماندار زابل گفت: در سطوح مختلف از تمام ظرفیت های نظام برای آگاه سازی مردم از خطر و جدی گرفتن کرونا ویروس و تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی با هدف مقابله و پیشگیری از ابتلا به این بیماری استفاده شده است، متاسفانه توجهی به این بیماری و ترتیب اثری به درخواست های اعلام شده برای اجتناب از سفرهای نوروزی و ماندن در خانه ها داده نشده است.

وی ادامه داد: در پی سفر هموطنان از استان های آلوده به شهرستان زابل و عدم توجه به موارد بهداشتی، کرونا در این شهرستان سیر صعودی در پیش گرفته و به  خط قرمز رسیده است.

  این مسؤول ادامه داد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا ویروس در منطقه، اگر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منازل خویش مبادرت نورزند، طی  چند روز آینده ظرفیت تخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در زابل به خط قرمز رسید/سفرها را تمام کنید

شیوع کرونا در زابل به خط قرمز رسید/سفرها را تمام کنید