مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-26پزشكي

غسالخانه بیماران کرونایی به صورت جداگانه ایجاد شده است


استاندار ایلام ازمردم خواست در دفن بیمارانی که به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند، پروتکل های وزارت بهداشت را رعایت کنند.

- قاسم سلیمانی دشتکی در این، بازدید ضمن اینکه از مردم و دستگاه های ذی ربط خواست که پروتکل مربوط به کفن و دفن بیماران فوتی کرونا را بطور کامل رعایت کنند، از ایجاد غسالخانه مخصوص بیماران کرونایی خبر داد و اظهار کرد: مردم بدانند که در صورت مبتلا شدن به این بیماری حتی اعضای خانواده هم نمی توانند به طور مستقیم در مراسم تشییع و دفن آنان حضور پیدا کنند پس علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد تا بیش از این شاهد این اتفاقات تلخ و آزار دهنده نباشیم.

وی در ادامه نسبت به آمار فوتی ها در اثر بیماری کرونا هشدار داد و گفت: اگرچه تا صبح امروز آمار مبتلایان در استان به 5 نفر نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است اما متاسفانه آمار فوتی ها نسبت به جمعیت استان نگران کننده است و مردم باید هشدارها را در این رابطه جدی بگیرند و با در خانه ماندن نسبت به قطع هرچه سریع تر زنجیره انتقال کمک کنند.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان و صادقیان شهردار ایلام از غسالخانه شهر ایلام بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غسالخانه بیماران کرونایی به صورت جداگانه ایجاد شده است

غسالخانه بیماران کرونایی به صورت جداگانه ایجاد شده است