مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-26سياسي

انتقاد استاندار از سریال قطعی خطوط ارتباطی در زمان بحران در استان کرمان


استاندار کرمان در واکنش به قطعی خطوط ارتباطی برخی نقاط جنوبی استان در سیل اخیر، عنوان کرد: گویا قرار نیست مشکل خطوط ارتباطی ما از طریق استان و وزارت ارتباطات و فناوری حل شود.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان در واکنش به قطعی خطوط ارتباطی برخی نقاط جنوبی استان در سیل اخیر، عنوان کرد: گویا قرار نیست مشکل خطوط ارتباطی ما از طریق استان و وزارت ارتباطات و فناوری حل شود.

این مشکل چندین سال است در کرمان وجود دارد و با همه تلاش های صورت گرفته در زمان آقای رزم حسینی استاندار سابق کرمان برای رفع این مشکل، همچنان شاهد قطعی خطوط ارتباطی در زمان بحران در استان هستیم و باید از طریق معاون اول رییس جمهور این مشکل را پیگیری کنیم.

دکتر محمدجواد فدایی ظهر امروز هفتم فروردین ماه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان گفت: باید ظرف امروز و فردا، به 30 روستایی که در جنوب استان به دلیل صعب العبور بودن منطقه، امدادرسانی نرسیده، خدمات دهی صورت و مشکل آنها در کمترین زمان ممکن حل شود.

وی در واکنش به ریزش یک واحد مسکونی و جان باختن یک خانم 18 ساله در اثر این حادثه، خطاب به جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها چادرهای اسکان اضطراری و موقت را فقط در بین افرادی که خانه آنها تخریب شده، توزیع می کند این در حالی است که برخی از خانه های امکان تخریب آنها وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار از سریال قطعی خطوط ارتباطی در زمان بحران در استان کرمان

انتقاد استاندار از سریال قطعی خطوط ارتباطی در زمان بحران در استان کرمان