مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:002020-03-26سياسي

توصیه پناهیان برای بهره بردن از ماه شعبان در ایام خانه نشینی + صوت


حجت الاسلام علیرضا پناهیان طی پیام صوتی توصیه هایی برای آغاز ماه شعبان و فرصت ایجاد شده برای بهره برداری از این ماه باتوجه به ایام خانه نشینی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در پیام صوتی توصیه هایی برای آغاز ماه شعبان و فرصت ایجاد شده برای بهره برداری از این ماه باتوجه به ایام خانه نشینی داشت و گفت: به واسطه این فرصت ایجاد شده فراغت بیشتری برای مناجات می توانیم داشته باشیم و ماه شعبان نیز فرصت استثنایی برای خواندن مناجات شعبانیه است.

این مناجات را هرماه، روز و شب می توان خواند، اما چون به نام این ماه است، بی انصافی است که آن را سیر نخوانیم و مرور نکنیم.

وی افزود: اساساً دعا را یک بار به عنوان متنی برای مطالعه می توان خواند و یک مرتبه به عنوان متنی برای تفکر، وقتی مطالعه می کنیم کنجکاوی می کنیم که در این متن چه خبر است؟ دعا عصاره ایمان و معرفت یک امام است که به ما می رسد و مناجات شعبانیه عصاره وجود معنوی امیرالمومنین(ع) است.

پناهیان خاطر نشان کرد: یک مرتبه مناجات شعبانیه را مطالعه کنید، سپس شرحی از آن را مطالعه کنید و باردیگر با تفکر با آن برخورد کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پناهیان برای بهره بردن از ماه شعبان در ایام خانه نشینی + صوت

توصیه پناهیان برای بهره بردن از ماه شعبان در ایام خانه نشینی + صوت