مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-26سياسي

استان قزوین آمادگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را دارد


هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در نشست بررسی اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در استانداری قزوین، افزود: در شرایط کنونی گاهی اوقات برای تأمین سلامت مردم مجبور هستیم تصمیماتی بگیریم که می تواند پیامدها و مخالفانی داشته باشد اما هدف کاهش مشکلات شیوع ویروس کرونا و روند کاهشی این بیماری است.

وی افزود: خوشبختانه مدیریت های اعمال شده و هماهنگی مؤثری که بین دستگاه های اجرایی وجود دارد موجب شده شاهد کاهش نگرانی ها در این بخش باشیم و این روند همچنان ادامه دارد.

استاندار یادآور شد: استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی 11 استان کشور می توانست آلوده ترین منطقه کشور باشد اما با اتخاذ تصمیمات مناسب و به موقع توانستیم بحران کمتری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: اکثر استان های همسایه قزوین در شرایط قرمز قرار دارند و اگر مردم همراهی نکنند ما نیز در شرایط بحرانی تر قرار می گیریم که امیدواریم مردم در منزل بمانند و بهداشت فردی را جدی بگیرند.

استاندار قزوین در خصوص تصمیمات جدیدی که با پیشنهاد وزارت کشور و وزارت بهداشت در روزهای آینده با ابلاغ رییس جمهوری اجرایی خواهد شد، گفت: در استان قزوین آماده اجرای این طرح هستیم تا بیماری کرونا زودتر از زمان پیش بینی شده از استان رخت بر بندد و از بحران عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین آمادگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را دارد

استان قزوین آمادگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را دارد