مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-26اجتماعي

ذخیره سازی 150 تن دان و علوفه برای تغذیه وحوش در روزهای سرد کویر


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از ذخیره سازی 150 تن دان و علوفه برای تغذیه حیات وحش در روزهای سرد خبر داد.

- مسعود مستقیم در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در روزهای سرما و ریزش برف، حیوانات با کمبود علوفه روب رو می شوند و برای تأمین تغذیه به سمت اراضی کشاورزی، باغ ها و حتی منازل انسانی هجوم می آورند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ادامه داد: در راستای جلوگیری از خسارت وحوش به اراضی کشاورزی مردم توزیع علوفه و دان انجام می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر کاهش دمای استان، محیط بانان در مناطق در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز، توزیع دانه و علوفه دستی بین وحوش و پرندگان انجام شود.

مستقیم با بیان اینکه 15 پاسگاه محیط بانی در سطح استان فعال است، گفت: قریب به 150 تن دان و علوفه ذخیره سازی بوده تا در مواقع ضروری برای حیات وحش توزیع شود.

وی ادامه داد: هر پاسگاه به طور متوسط قریب به 10 تن دان و علوفه بابت تغذیه حیات وحش ذخیره سازی داشته که در صورت بارش برف توزیع خواهیم داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خراسان جنوبی بیان کرد: از همه علاقمندان به طبیعت و حیات وحش خواستاریم با توجه به وسعت زیاد مناطق و کمبود نیرو در این روزهای برفی و سرد زمستان، در کنار لذت بردن از طبیعت برفی، از توجه به پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 150 تن دان و علوفه برای تغذیه وحوش در روزهای سرد کویر

ذخیره سازی 150 تن دان و علوفه برای تغذیه وحوش در روزهای سرد کویر