مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:062020-03-26اجتماعي

اعمال محدودیت ورود به شهر تایباد


سرهنگ حجت پرهیزگار، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای تدابیر شورای ترافیک و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس و همچنین به جهت سلامت شهروندان طرح محدودیت تردد مقطعی ورود خودروهای سنگین، اتوبوس ها و خودروهای سواری اعم از مسافربر و خودروهایی با پلاک خارج از شهرستان به داخل شهر در دستور کار قرار گرفت.

پرهیزگار ابراز کرد: با تدابیر فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد مقرر شد کلیه خودروهای مسافربری اعم از سبک و سنگین در محدوده ابتدای شهر، کنترل و از مسیر کمربندی شرقی به سمت گمرک دوغارون و شهرستان خواف و کمربندی غربی به سمت شهرستان باخرز هدایت شوند.

وی در خصوص وضعیت ناوگان مسافربری شهرستان پس از اعمال این محدودیت ها، گفت: با توجه به اینکه ترمینال مسافربری به صورت موقت به میدان پیرهرات، انتقال یافته است، ناوگان اتوبوسرانی شهرستان باید در این میدان اقدام به سوار نمودن مسافر نمایند و مسیر تردد از کمربندی شهید سردار سلیمانی به میدان امام رضا (ع) و خروجی شهر است.

پرهیزگار در خصوص میادین مشمول طرح محدودیت و همچنین وضعیت ورود و خروج شهروندان تایبادی، گفت: در این طرح میدان پیرهرات مشمول محدودیت تردد و میدان امام رضا (ع) مشمول محدودیت کامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ورود به شهر تایباد

اعمال محدودیت ورود به شهر تایباد